تبلیغات همسان (Native) به تبلیغاتی گفته میشود با قالب و ساختار ظاهری وبسایتهای نمایشدهنده همخوانی دارند. حتما تبلیغات همسان ما را در جایگاههایی با عنوانهای «مطالب پیشنهادی از سراسر وب»، «پیشنهاد روز» و … در وب سایتهای مختلف ایران دیدهاید. این تبلیغات بهترین اثربخشی را برای تبلیغات محتوا-محور شما دارند.
ما با ارائه بهترین جایگاههای بنری در پرمخاطبترین و باکیفیتترین رسانههای ایران، بهترین بستر را برای معرفی برند و خدماتتان در اختیار شما قرار میدهیم. نمایش تبلیغات برند شما در این رسانههای معتبر، بهترین روش ایجاد اعتماد در میان میلیونها مخاطب ایرانی فضای دیجیتال است.
ریتارگتینگ یا هدفگیری مجدد بهترین راهکار برای بازگرداندن مشتریان بالقوه یا کاربران از دست رفته است. شما میتوانید افرادی را که قبلا به وبسایت شما علاقه نشان دادهاند و از آن بازدید کردهاند، با ارائه پیشنهادهای ویژه مجددا هدفگیری کنید و نرخ تبدیل خود را چند برابر کنید.
همهی ما در کنار لپتاپ یا کامپیوتر شخصیمان، یک تلفن همراه هوشمند یا تبلت داریم. همچنین آمار استفاده از اَپهای موبایلی در این سالها، افزایش چشمگیر و روز افزونی داشته است.
برخی از کسبوکارها و اپلیکشنها به این شکلاند که با مخاطبانشان بیشتر از طریق گوشی و تبلتها در ارتباط هستند؛ از این رو برای دریافت بازخورد بهتر، اگر تبلیغات خود را به موبایلها بیاورند بازدهی بهتری را دریافت خواهند کرد.
این سرویس به آگهیدهندگان این امکان را میدهد تا بتوانند تبلیغات ویدیویی خود را در اپلیکیشنهای گوشیهای هوشمند نمایش دهند. کسبوکارها میتوانند از این سرویس به منظور برندسازی و همچنین افزایش آگاهی در مورد محصولات و خدمات خود بهره ببرند.